Sovmorgon!

Det har hänt igen! Fick mig en riktig sovmorgon. Vaknade halv elva. Heeelt sjukt att jag kan sova så länge. Känns helt konstigt när man vaknar. hehe. Men nu i efterhand är det rätt skönt.
Har städat hela lägenheten, plockat och donat. Nu är det bara dammsugning kvar.
Fick VG på min etikuppgift! Känns riktigt riktigt bra. Hade inte satsat mer än på ett G i denna kurs då jag tyckte den var så knepig.
Fick G på första uppgiften och fick till svar att jags krivit så lite.  Så på denna uppgtift ordbajsade jag som en tok. Oj oj oj, fick ihop åtta sidor ordbajs och fakta och såklart mina egna tankar. Och vips fick jag VG. Nu känner jag nästan för att satsa på VG på provet. Men vi får se. Har det imorn och har inte pluggat nånting idag........ Not good!

Nej nu blir det ner i förrådet att leta efter lite grejer jag kan sälja. Behöver pengar! Och sen så är ju tradera riktigt kul ;P

Kommentarer
Postat av: chris

ja men det är mkt som man bör lära sig innan man börjar arbeta med något, men jag tror du kommer klara det fint :)

2010-10-21 @ 23:16:48
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0