---

Igår var det som sagt gocart som stod på schemat. Självklart blev det röstning också!
Tog en promenad bor till resmilan och gjorde min röst hörd. Duktiga jag =) Träffade även Jessica som inte fått sitt röstkort och vi gick och letade efter hennes val lokal.

Runt två brummade vi hem till min syster och hämtade Erik och Douglas. Lämnade även tokFrejjsan där då det blir svårt att åka gocart med henne i knät.

När vi väl kommit till Enköping och väntade på vår tur så säger jag "hoppas det börjar regna, hihihi".
Och vad händer då? Jo det börjar regna. Ibland får man sin önskan igenom minsann. Tack Gud i himmelen. haha

Ja och hur gick det då? Har nog ALDRIG skrattat så mycket, höll nog på att kissa på mig ett tag. haha.
Alla snurrade, jag snurrade, blöta blev vi och krockar förekom också.
Thommy blev arg och bangade sista åket. hahaha. Han smällde in i Douglas och "fick ont" (?) hihi

Nu har jag då fött ett nytt intresse hos Erik och vi vill testa på crosscart! Nån som vet vart det finns?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0