Etik och livsfrågor

Börjar ny kurs idag. Etik och livsfrågor. Får se hur det går då. Håller mina små tummar att det kommer gå lika bra som förra kursen som nu är avslutad.

I helgen blev inte mycket gjort. Tog en tripp till Estockholmo för att köpa ett par byxor till Thommy. Hann även träffa mina syskon som sammastrålat på nån mysig pub. Var riktigt trevligt. Freja var inte alls lika rädd för Morgan nu som sist. haha. Det gick nästan att sitta i hans knä ett tag. Slå länge man gjorde annat och inte märkte vart man satt.
Kimpos var med också så det blev öl för pojkarna. Jag fick köra hem. Inte alltid kul att köra i sthlm men det gick bra. Vi kom hem helskinnade och det tog inte evigheter heller.

Igår var vi och firade Ella som fyllt ett. God tårta bjöds det på och även en massa skratt.
Innan de hann jag även med en tripp ner på stan med Freja, Camilla och Jossan. Får inte glömma magen hon konkade på ;) Så söt. Saknar det där lite.

Nu ser jag fram emot lördag. Då ska jag och mina tjejer äta gott och sen ut på krogen och skaka våra lurviga. Längtar faktiskt. Vet dock inte vad jag ska bjuda på än så länge..... Hjälp mig! Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0