ett ljus har kommit!

Jepp. Ljuset kom över mig och jag tror jag fattade! hahaha.
Äntligen.
Etik och livsfrågor är så enkelt men ändå så jääääävla svårt.
Allt är rätt och fel. Inget är rätt och fel.
Jag vill kunna dela in rätt och fel. Och visst det kan jag göra i mitt egna huvud. Men andra kan tycka helt tvärtom. hmmm. Ja ni hör?! Jag blir galen.
Men idag slog det mig. Fan vad lätt det är, det är ju bara att utgår från sina egna tankar, erfarenheter osv.
Känner mig mogen att skriva mitt första arbete inom detta område. Men ni får nog hålla iaf en tumme för mig ;) Man vet ju aldrig, jag kanske har tänkt helt fel!

Ett ljus verkar ha kommit. Alla som är facebook nördar precis som jag vet att man kan snoka reda på det mesta där och det har jag då gjort. Det verkar som att en vän fick sig ett litet knyte här i dagarna. Fan vad kul för dom! Så otroligt nyfiken!!!!! Ge mig svar nu om jag har sett rätt. Om lillan har kommit till världen eller inte.

I helgen blir det tjejkväll här hemma. Otroligt taggad! Verkar inte som att vi blir jätte många. Men jag är otroligt glad för de som kommer och vi kommer ha skit kul! Ska knäcka dom alla i både buzz och guitar hero. Singstar får någon annan stå för ;) hahaha

Nu ska jag måla stolar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in... Vad har du för dig då? :)

2010-09-29 @ 13:05:03
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-29 @ 13:06:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0