Kompis det går bra nu

Andra skolarbetet är snart klart. Fick VG på mitt första arbete. Pengar rullar in. Kanske Ullared tripp i helgen. Förkylningen börjar ge sig.
Ja kompis det går bra.
Har mitt första prov nästa fredag, håller tummarna att det går lika bra som första arbetet.
Är så stolt över mig själv att jag fick VG på mitt första arbete. Aldrig fått det någon gång. Inte såhär lätt iaf.
Innan var jag nöjd med ett G och knappt det. G på hela kursen gjorde mig glad. Men nu jävlar ska jag höja ribban! För jag är duktig!
Känns faktiskt lite konstigt att säga så om sig själv men det är jag! Duktig!!!!!!

Blev ju en månad utan pengar..... Trodde jag. Fått papper från csn och pengar är på G. Om jag har tur och då snackar vi tur får jag pengar redan imorn och då blir det en tripp till Ullared på söndag med Camilla. Ska bli riktigt kul! Shopping blir min present till mig själv för jag varit så duktig. Och sen för att Thommy unnar sig skytte (som jag inte alls tycker om).

Ska snart börja med maten, var länge sen jag gjorde riktig lunch när Freja är på dagis. Men söta Linnea kommer hit på en lunchdejt och då måste jag ju bjuda på något annat än mackor och oboj känner jag ;)

Och så var det den där förkylningen. Snart levt med den i två veckor. Hjärnan består av snor och halsen av hosta. Men det börjar ge sig. Sakta men säkert! Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0