Plugg och städning

Känner mig väldigt...... ja jag vet inte riktigt. Tom både i skalle och kropp?
Pluggat som en tok. Även städat en del här hemma.
Skickade in min sista inlämningsuppgift till Anna idag. Sen lyckades jag grubbla sönder mig på den för jag inte var nöjd. Kände att jag missat mer än hälften.... Men tji fick jag! VG på den då. Fan vad bra det känns. Nu kan jag lämna det grubblandet och börja grubbla över provet jag har imorn. Håll era tummar för min skull!

Försöker natta min övertrötta tjej just nu. Men verkar gå vägen. Har varit tyst där inne ett tag nu.

Får ju inte glömma heller! Grattis till stora tjejen idag! Ella blir minsann 1 år idag. Och inte igår som pappa Fredrik fick för sig ;P hahahahaha Minner kort men bra!

Imorn blir det som sagt plugg och lunch med min kära mor på stan. Får se om jag hinner svischa förbi hemma hos syrran också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0