Rastlös som tusan

Freja tyckte att vi skulle vakna redan klockan sex idag. Märkt att det inte riktigt funkar att lägga henne senare på helgen för att man ska få lite sovmorgon. Hon vaknar samma tid men blir kinkigare på dagen istället. Ganska ocoolt.

Iaf så märkte vi efter nån timme att bästa Camilla var vaken. Dags att ta tillfället i akt kände jag och frågade om hon ville med till IKEA. Och inte får man nej på ett sånt erbjudande heller. Speciellt inte när det serveras frukost vid den tiden ;)
Inhandlade tyg till mina stolar, två backar till Frejas rum och en ny matta till henne. Så nu kan hon tuta och köra med bilar på mattan också, sån där smygg bilmatta vettu ;)

Men innan detta så märkte jag en sak när jag backade ut bilen. Jag körde över något och fattade och såg inte vad det var förrän jag klivit ur bilen och kollat. Där ligger då tanklocket, det man skruvar fast. Och själva locket på bilen är trasigt............ Nån har alltså försökt slanga våran bil inatt. Ganska ocoolt om ni frågar mig! Men tror inte de fick mer än en liten sup för Thommy hade inte tankat bilen igår efter alla bravader han gjort ;) HA på er!

Nu blir det lugnt. Tänkte att jag kanske tar mig ut och köper färg till köksbordet och stolarna. Lite fint måste man ju ha nu efter pappa fixat klart mitt kök! Bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0