Seeeg dag

Uscha vad trött jag är idag. Iaf nu på kvällen.
Började med att skriva prov idag. Gick väl inte alls så bra som jag trodde att det skulle göra men har nog lite mig själv att skylla. Läste nog inte på allt som skulle läsas på eller så missade jag det helt enkelt!
Därefter åkte jag till min kära syster ett tag och grejjsade lite.



Så snygg kan man vara ;)

Sen var det självklart dags att hämta lillFrejjsan. Såklart blir hon lika glad som alltid. Hon lyckades slå hål på läppen innan dagis men det var inget de märkt av när hon var där så det var skönt.

Hann med en fika hemma hos farmor, var länge sen vi var där så det var på tiden kände jag. Alltid lika trevligt och mysigt där!
Nu på kvällen har mormor och morfar varit här. Lagat mat och bjudit dom. Blev lövbiff med vitlökssmör och potatisklyftor. Mummans =)

Känner att det blir tidigt i säng idag! Vad tycker ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0