tjooo!

Ullared var coolt. haha.. Fan va stort och fan vad grejer! Helt sjukt...
Fick då ingen sömn natten till igår då grannarna partade järnet till tre på morgonen, bestämde mig rätt tidigt att det får bli en vaken natt. Och så blev det, kollade på någon film och facebookade helt själv. Ingen annan var inne! Blev lite besviken......
Klockan fem infann sig Camilla på min parkering och vi brummade iväg. Fem timmar tog det ner. Och så galet trött jag var emellanåt. Tog mig två powernapar på vägen ner och de gjorde susuen.
Visst jag kände mig som en jävla ailen där inne när jag typ stod och dregglade i ett hörn för jag var så trött. Men många saker shoppades till en otroligt liten summa än vad jag tänkt mig. Kändes bra! Riktigt bra.
Freja fick en overall som hon antagligen inte kommer kunna ha. Toooo Big! Var nog trötthjärnan som arbetade när jag köpte den. Men om vintern dröjer sig borta ett bra tag kommer hon kunna ha den! Och då är den nog inte för stor!

Och så fick såklart jag en vinterjacka också! Så super nöjd. Kommer kunna leva i den resten av livet känns det som. Hade svårt att besämma mig från början men den slank ner så fint i vagnen och den blev miiin!
Thommy fick en stjärtlapp ;) hihi

Påvägen hem kickade tröttheten in igen och jag sovn nog runt en timme kanske. Resten av tiden gick åt till att prata en massa =)

Nu blir det kökfix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0