Trött tröttare Carolin

Hua! Inatt har varit en jätte lång natt känner jag.
Freja var lite loj när jag hämtade henne på dagis, varken sovit eller ätit ordentligt. Vi följde med mormor och moster och handlade och hon somnade i bilen på vägen hem. Väl hemma vara det bara skrik. Lill pluttan, om man ändå kunde prata med henne och förstå henne så man visste vart hon hade ont eller vad felet var.
Lyckades väl iaf få henne att somna runt åtta.

Men eftersom hon mådde som hon gjorde fick hon sova inne hos mig. Hon har varit som en helikopter hela natten. Sovit otroligt oroligt.
Nu är fisan på dagis och var så pigg hon kunde vara imorse.

Jag ska snart till skolan och jobba på.
Ska dit två timmar tidigare så jag kan köpa boken för nästa kurs. Etik och livsfrågor. Vad är det för ämne? Vad pluggar man? Hahaha.. Helt sego.....

Nej tjipp tjipp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0