Ullared

Ja då sticker jag och kära skåne till Ullared imorn. Aldrig varit där och jävlar vad kul vi ska ha!
Shoppa i massor (förhoppningsvis, kanske inte hittar något?!) och en rolig roadtripp på två virriga människor. Kul som tusan!
Ger betyg i efterhand vad som köpts och vad jag tyckte om det =)
Ska iaf köpa STOOORA klossar till Freja, om de finns kvar........

Idag har pappa varit över och fixat och trixat i köket. Alla täcksidor sitter på plats och golvvärmen är inkopplad. Imorn kanske jag får en fläkt också? Vem vet. Bästa pappa du är underbar <3

Frejjse fick vara med mormor under tiden, de tog en promenad ner på stan och mötte upp moster Cilla för en titt på nya museet vi har nu. Freja var nöjd fick jag höra i efterhand då det var lite barnanpassat också! Måste dit och kika lite sen också. Ska bli kul =)

Nej försöka sova tidigt idag då..... Får se hur det går? Freja är hos mormor och morfar över natten eftersom jag åker runt fem imorn. Interesting det kommer bli.
Och ja vad fick vi ut av det här inlägget? Lite resfeber (Ja jag tror nog vi båda har det Camilla utan att erkänna bara) och otroligt otrött!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha...instämmer till fullo på allt. Både virrigheten, resfebern o otröttheten ;)

Typiskt att man inte är det minst trött nån stans, när man vet att man ska upp i ottan ;)

2010-09-04 @ 20:54:30
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha de så skoj!

2010-09-04 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0