vatten vatten. vatten överallt.

Går här och trallar. Vatten vatten.
Min älskade och välanvända tvättmaskin brakade ihop imorse.
Nått skumt har hänt. Efter jag blev överraskad så fint här hemma så har den börjat studsa runt på golvet. Och idag så slog jordfelsbrytaren av flera gånger. Trodde det hade nått med att jag hade både disk och tvättmaskin på samtidigt men det har ju funkat förut.
Till slut kollar jag i badrummet och sedär! Plaskblött. Hela golvet. Blött blött blött.
Lyckades tillslut få ut alla kläder ur den som tur var men den tömde inte på vatten.
Pappa var här och kollade nu på kvällen och testade den. Den fyllde med vatten. Och fyllde med vatten. Och fyllde med vatten. Ja ni förstår. Den tömde aldrig och det hände inget mer.
Kaputt!

Nån som vill ge mig en ny?

Blev att spendera halva dagen i tvättstugan och höll nästan på att glömma hämta Frejjsa. Eller inte glömma heller! Men komma massor försent. Galet!

Nu på kvällen har vi grejjat och donat lite. Även hämtat en overall till Freja som jag bytt till mig. Den jag köpt var ju på tok för stor. Så nu kan vi iaf leka i snön. Men blir att klä henne med rosa mössa och grejer så ingen tar fel. Overallen är blå ;P hahah
Men hon blir så söt ändå!

Imorn blir det skola. Skriva arbete och plugga lite. Niiiice ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Är helt benägen att hålla med. Dom är bara för mycket. :) Här rullar det på, hos er då? Kram

2010-09-17 @ 18:22:36
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0