Visdomstand

Inte okej! Absolut inte okej!
Har så jävla ont i munnen. Kan inte gapa ordentligt och det blir då att jag inte kan gäspa utan att börja gråta nästan. Eller gapa för att skyffla in mat.....
Och när det kommer till mat kan jag inte äta seg mat. Men hur kul är det att leva på typ makaroner och soppa?
Ja det är en klagodag. Fan va trött jag blir.
Fick en akut tid igår hos tandläkaren för jag tyckte att såhär ska det inte vara.
Hon peta lite och sköljde lite och sa sen att hon inte kan göra något mer.
Tanden måste växa ut helt först innan vi ska ta ställning om den ska bort eller sitta kvar.
Förhoppningsvis stannar den så min glugg växer ihop ;) Ända positiva antar jag.

Ja jag är trött på detta.  Hur lång tid tar det innan den ploppat ut helt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0