Snabbdiet.

Jepp här kör vi snabbdiet. Iaf jag. Drygt som tusan.
Visst smalare vill väl alla bli. Men inte såhär. Jag vill göra dallret till muskler. Inte kräkas bort allt.
Magsjuka är det värsta som finns i denna värld. Så känns det för tillfället.
Freja kräktes ju i fredags morse. Men sen var hon tipp topp igen. Allt var frid och fröjd hela helgen.
Måndag morgon vaknar jag upp och mår SKIT!
Så måndagen sov vi bort. Totalt. När jag skriver vi menar jag såklart jag. Freja busade och lekte med Thommy.

Idag är det lite bättre. Gick iväg med frejjse till dagis och sen gick jag hemo ch sov. Fått i mig lite yoghurt.
Hoppas vid gudarna att jag är bra imorn. Har inte tid med sånt här tjaffs ju!

Och Jossan! Krya på dig massor, du och hela din lilla söta familj. Dop på lördag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0