Dag 27 – Min favoritplats

I vanlig ordning har jag varit slarvig. Eller rättare sagt, jobbat heeeela helgen. Så det har inte blivit av.
Men jag kör ett rejs =)

Min favoritplats.
Jag har inget speciell favvi sådär.
Men hemma med min familj och bara mysa. Men som jag skrev förut. Leksand. Där mår jag bra!
Annars beror det liksom på vem eller vilka jag är med.
Jag kan ha min favoritplats hemma hos Jessica när vi har sådär otroligt trevligt över fem glas vin =)
Eller en frukost på IKEA med Camilla och snacka en massa skit.
Hemma hos mamma och pappa eller hos farmor Ingrid.

Nej hemma i soffan med en mysFrejjsa på armen och en Thommy i andra änden av soffan. Där är nog min favvo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0