Dag 28 – Det här saknar jag

Jag saknar att må 100% bra.
I dagens läge mår jag kanske 95% bra.
Det är alltid något som fattas.
Som ni vet sedan tidigare mår inte Thommy alltid jätte bra utan lider av ångest, eller rättare sagt panikångest.
Jag hatar att se han må dåligt och självklart mår jag också dåligt av det. Men inte så dåligt som folk verkar tro.
Något jag har bestämt mig för är att inte ta över hans mående utan stötta honom så gott jag kan och då kan jag själv inte gå runt och må dpligt.
Men vi är påväg till att må 100% bra båda två =)

Jag saknar att kunna unna mig det där lilla extra. Fast nu ljuger jag. Jag kommer unna mig en klippning imorn. =)


Fast nästa gång unnar jag Freja en riktig frisörklippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0