Det går bra nu!

Ja det känns som det.
Har betat av en pytte del av min lista för dagen.
Resten skjuter jag upp tills imorn. Visst får man göra så?
Städningen är klart. Nu går det äntligen att gå in i förrädet här uppe. Innan tog det stopp precis innanför dörren. Galet mycket skit!!!
Men nu är det rensat och mycket är nerplockat till källarförrådet som fått ta över detta irriterande skit och såklart kommer min inte in en centimeter pga allt skit. Men det får bli en sommarloppis tror jag bestämt.
Imorn får det bli återbruket med allt tjaffs som tagit över våran ena balkong. Driftiga Carolin =)

Skolan går också riktigt bra. Jag och Tarja ligger steget före känns det som. Klart med alla instuderingsfrågor och skit. Nu blir det till att läsa (läs skumma) igenom boken tills nästa fredag när man har prov. Och såklart en insändingsuppgift men den ska jag ta hjälp av Solveig med tänkte jag. Utan att hon vet om det såklart ;) Blir till att ringa henne och bjuda över dem på en fika. Hihi.

Känner att jag vill göra något mer nu efter jag varit driftig. Hmmm. Men jag vet inte vad. Ekonomin sätter stopp för shopping och sånt larv. Solen är påväg ner =( Annars hade det blivit en långpromenad med vagnen och lyssna på allt droppande överallt.
Kanske blir en prommis till mor och far? Ja vi får la se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0