Frejjsa min lilla grejjsa!

Oj vad hon grejar och donar. Och pratar om allt som är viktigt för henne. Älskade barn.
Från att man hämtar henne på dagis tills man går och lägger henne är det full fart.
Maten ska det pratas om och ätas massor av. Fikabrödet slinker ner, förutom det som smulas ner på golvet.
Kundvagnen ruschas det fram med fort som tusan.
Puffkjolen! Glöm för tusan inte puffkjolen! Eller discokjolen som Thommy kallar det. hahaha. Ja verkligen full fart!
Men mysigt och kul är det. För man märker vad hon utvecklas från dag till dag. Och nya ord som kommer till hela tiden.

Idag fyller Thommys bror 30år! Grattis till honom och hoppas han har haft en bra dag. Vi får åka dit och fira honom i helgen eller något. Blev inte idag tråkigt nog. Men lika bra var väl det, Frejjsa var trött och kan tänka mig att hon blir kinkig när det är så mkt folk runt omkring henne.

Prov imorn. Människan socialt och kulturellt. Härligt. Håll era tummar och tår att det går bra. För jag har knappt öppnat boken. Men känner mig någorlunda säker iaf. Ett G känner jag garanterat. Men hoppas på minst ett VG. haha. Heeelt galet att jag försöker få bättre är G. Ni ska se mina betyg från gymnasietiden. Ganska jätte ocoolt!

Ja imorn prov då som sagt, hem till syster yster. Shoppa lite på stan tills på lördag och sen hem och städa här hemma. Detta gjordes då igår när Thommy var på kurs och Freja sov. Men har ju ett litet vilddjur som smulade ner hela köksgolvet idag. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0