Hopprep

Jag vill ha ett hopprep. Eller ett rep som jag kan använda som hopprep. För jag vill börja hoppa och studsa som en tok.
Har hört att det är bra träning. Och nån form av träning ska jag ju kunna göra när jag är hemma (inte för att grannarna kommer uppskatta det) eller i tvättstugan. När snön försvunnit kan jag använda det ute också.
Bara hoppa och studsa som en tok. Det vill jag!

Nu är det iaf bokat och bestämt. På lördag firar jag min födelsedag ihop med vänner =)
Ska bli riktigt kul.
Har en underbar pappa som ställer upp och barnvaktar en Freja. Mamma jobbar kväll och dag dagen efter så pappa får hela nöjet själv ;) hihi. Men han är bäst och han fixar det bättre än många andra!
Så de kommer ha mysigt.

Vet faktiskt inte vilka som kommer riktigt än men kan nog iaf räkna upp två som är säkra kort. Och det är då Jessica persika som jag disskuterade detta ihop med och sedan Jossan som jag tycker förtjänar en utgång efter en graviditet och månader utan party =)
Lät som att sofie kommer också och vi håller tummarna för båda sandrorna. Och Camilla funderar på det =)
Ja det verkar som om det blir en tjejkväll ute. haha. Men pojkar, män, karlar (ej gubbar) är också välkomna på förfesten som hålls här hemma =) Annars blir Thommy ensam med oss flickor!

Puss

Kommentarer
Postat av: Viljarjennie

Very Good! I love it.

2011-10-07 @ 07:59:46
URL: http://viljarjennie.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0