Ja men taggad

Taggad för vadå egentligen?
Jo för flera saker. Haft min sista lektion i människan socialt och kulturellt idag. Prov på fredag och inlämningsuppgiften är väl halvt klar. Tack vare Solveig =)
Ny kurs börjar redan imorn. Social omsorg. Ska bli kul. Låter riktigt intressant!
Så taggad inför skolan? Ja, men mer än så händer inte. hahaha. Bra gjort Carolin!
Helgen är man väl lite super taggad inför. Känns som evigheter sedan man var barnfri över en natt, få skratta och ha roligt med när och kära. Och såklart ta en öl eller tre! För jag ska försöka sköta mig! Wish med luck =)

Och sen ska min älskade mor äntligen få sin hand opererad. Håller mina tummar och tår att det blir bättre för henne efter. Ska köra henne till Köping på måndag morgon. Och sedan hem såklart. Passar nog på att hälsa på syster yster på hennes jobb under tiden.

Ja detta var väl ett roande inlägg? Eller hur? Som alla andra på senaste tiden. Ska sätta mig och klura ut ett bra inlägg så ni får nått intressant att läsa.
Tills dess! Ses vi på fredag? Tjoa till om du vill med eller dyk upp efter sex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0