Onsdag var det hääär

Mitten av veckan och jag är så himlans ostressad att tiden verkar stå still.
Ganska skönt att man ligger i fas med allt.
Skolan iaf, där känns det som att man ligger steget före. Har lyckats prata in mig hos solan också så imorn ska jag och Frejjsan dit på en fika och utfrågning =) Tihi. Men det är mysigt. Solveig och Rune betyder så pass mkt för mig så det är bara trevligt att få komma dit.

Jag och Freja har varit hemma från dagis och skola idag, okej jag hade ingen skola idag men skulle plugga här hemma.. Var meningen att vi skulle ha kommit iväg å bada men det får bli en annan dag =)
Imorn har vi BVC, ska försöka få med ett kissprov. Hon är lite kinkig gällande kisseriet och ibland luktar det jäklarns konstigt. Kan vara UVI. Men vi håller tummarna att det inte är det. Eller hur?

Freja springer runt och spela på sin... Ja vad det nu heter. En moj man slår på med pinnar så blir det fint ljud. Ett instrument är det iaf. Xcylo nånting har jag för mig att den heter men det kan vara helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0