Seg söndag

Idag har varit en seg dag.
Vaknade med lite huvudvärk som har tyvärr eskalerat under dagen. Men har hållt mig borta från alvedon hela dagen och istället tagit det lugnt för att få det att försvinna. Blir väl en alvis innan det blir sängdax.
Hade svårt att somna igår eftersom en tok hade kört fast med bilen precis utanför. De höll väl på i närmare två timmar för att få loss den. Drygt som tusan. Tyckte de skulle ge upp efter en halvtimme. Men nej då.

Freja har varit en riktig liten mystjej idag. Vi har pysslat med lite allt möjligt. Städat och läst en massa böcker.
Hon fick sitta på sin riktiga stol idag vid lunch och kvällsmaten. Hon var sååå nöjd. Ingen bygel eller liknande som höll henne fast och hon satt riktigt bra. Värmde hela mitt hjärta att titta på henne när hon sitter och äter helt själv på sin stora fina stol =)

Och hon har varit på kram humör också. Minst fem i timmen har jag fått. Och innan hon somnade ville hon ligga på min arm på golvet i vardagsrummet och smeka mig på kinden. Så mysigt. Kunde ha legat kvar där hela natten och bara kika på henne när hon låg där och log och drog med sin pytte hand över min kind.
Älskar min lilla tjej. Hon är bäst i världen  <3

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 01:49:18
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0