Som en sextonåring

Ja så blir jag nuförtiden när det planeras fest.
Först blir det att fixa ett datum när de man vill ska komma kan. När det väl är klart är det dags att kika efter en barnvakt. Och efter det så måste man ju komma på vad man ska dricka och klädval! Ja alltså precis när man var sexton.
Allt började på måndag! Vart ska man festa? Vem sover man hos? Vem kan köpa ut? hahaha. Galet.
Hade väldigt höga förväntningar på lördagen och jag hade absolut skit trevligt på förfesten. Men det hade kunnat vara roligare ute sen då da. Men jag kan inte säga att jag hade tråkigt för det hade jag icke.
Hann bli nykter och bakfull innan jag kom hem till en sovande Thommy. Han hade inte ens hört att jag ringt efter honom. Tokis.

Måndagen började tidigt, närmare bestämt halv nio! Varför kan jag inte sova längre när jag har barnvakt?! Få sova ut lite. nej nej. Sånt tjaffs. Hämtade henne runt tio och innan det hann jag städa lägenheten.

Nu planerar jag då en utgång med min bög! Alex ska ta med mig på gayklubb. Ska då vara hans accesoar som han så fint sa, har ingen aning om vad det är men låt gå för denna gång :D hahaha

Sen tänkte jag försöka planera in en liten tjejkväll med bubbelbad och bastu. Vad sägs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0