Fläckar.... På speciella ställen

Bra jobbat Carolin. Här går jag runt med en jävla fläck.... Flottfläck. Eller flera flottfläckar. Fram på byxorna, mitt fram. Ja ni förstår vart. Hur lyckas man få fottfläckar där? Och nej inget sånt nu för så är inte läget heller. Tror dessutom inte att det ger flottfläckar.
Men det värsta av allt är att jag ser detta när jag är hemma. Men byter inte byxor. Fast jag vet att jag ska till jobbet. GAAH! Blir lite less på mig själv. Hur snyggt är det? Och hur luffig på en skala får man se ut när man jobbar?

Även om jag bara jobbar nattetid och det bara är en person som ser mig så ska väl den personen slippa se mig skitig! Ska väl vara glad att jag faktiskt inte ha nå hår på skallen för annars skulle jag gå runt med flottskalle också..... Bra jobbar Carolin......

Över till något annat. Ni som jobbar nätter. Vad brukar ni äta? Jag är en ätare. Äter när jag blir rastlös, äter när det inte finns något att göra, äter när jag tittar på tv eller sitter vid datorn. Ja äta är min grej. Och nu när man faktiskt sitter tio timmar per natt. Man kan ju inte trycka i sig en massa skit. Vafan ska jag äta?
Inatt har jag med mig små söta minitomater, atlåda bestående av pyttipanna och sen lite frukt.

För en sak jag ite vill är att börja bygga på mig en massa fläskiga kilon..... Det är väldigt dumt. Jag kanske ska lägga mig här på golvet och köra lite situps vajre natt?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nötter är grymt att småäta, och bär, typ jordgubbar, hallon och blåbär. Smaskens och mättande :)

2011-07-07 @ 22:53:15
URL: http://honsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0