Hej och välkommen!

Ja nu har då min alldeles egna nattblogg öppnat. Har inte jobbat några nätter innan och därför har inget skrivits.
Jag kan inte garantera att det blir mer än två inlägg per natt men ska försöka lite mer. Så ni dagmänniskor har lite läsning framför er när ni har tråkigt.

Sitter då här i en mjuk och skön fåtölj, kikar på Falk och käkar paprika. Hungrig människa som jag är kommer jag äta mig igenom dessa nätter. Och tänkte för att jag inte ska klättra fort upp för tjockistrappan så får det bli sallad och sånt mumsigt!

Sommar har kommit och den verkar ha vänt lika fort eftersom det bara är jävligt kallt ute.
Men nog om det nu.

Min lilla tös fyllde två för någon vecka sen, 15 juni rättare sagt. Herregud vad fort det går! Och vad mycket barn hon blivit helt plötsligt, inte nån liten bebis minsann.
Dagen till ära var det ballonger gott att äta och massor med paket. Tror hon inte glömt en enda grej utan leker med allt hela tiden. Hihi.


Ballongerna var väldigt viktiga också!
Snurra runt runt med dessa omkring sig. haha.

Annars då?
Jo skola skola. Inte så mycket mer faktiskt.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0