Jag döööör!

Jag måste erkänna att jag är väldigt lättroad. Speciellt när jag är trött som en idiot och vet att jag inte kommer få många timmars sömn när jag kommer hem.
Letade efter något roligt att läsa. Och vilken sida hamnar jag på?
Om inte tjuvlyssnat.se
Hur klockren sida är det inte?
Det jobbigaste med allt är att jag inte kan skratta högt utan får sitta här och fnissa så tyst det bara går och helt idiotiska saker. Fy fan vad kul!!!

Den som kom på att starta upp denna sida skulle jag vilja ge en kram. Han/Hon kan till och med få en puss på kinden! Och en ask choklad, blommor om personen vill det.

Jag vet inte riktigt vilken som är roligast, barn, fyllon eller fjortisar. För alla är så smarta/korkade på sitt egna lilla vis. Nej all hyllning till tjuvlyssnat! Finns det mer såna här roliga sidor?! Ge mig! Det var länge sen jag var in på den här sidan och jag hatar mig själv för det. Detta kommer bli som en drog för mig... hahahahahaha

Nej fy jag behöver sova!

Fem tjejer ~15 diskuterar dans när en tjej avbryter.
Tjej 1: Men alltså fatta vad mycket Donken skulle tjäna om de gjorde en "El maco Fiesta", fast la i lite sömnmedel och döpte om det till "El maco Siesta'"! Eller hur?
Tjej 2: Alltså…
Tjej 1: Eller?
Alla blir tysta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0