Natt 1 av 2

Känner redan nu att denna natt kommer bli förbannat lång. Är för trött för tidigt. Om jag känt denna trötthet typ klockan tre halv fyra hade det varit lugnt för då kan man räkna ner på ett annat sätt än vad jag kan nu.
Har ju för sjutton hela sex timmar kvar innan jag får kila hemmåt.

Idag blev det en snabbvisit till Eskilstuna. Thommy och Kim ville kika i nån vapenaffär, men det visade sig att det stängde igen för flera år sen. Dock inte enligt hemsidan som fortfarande var uppe och rullade. hehe. Så det blev en kvar i e-tuna för att sen rulla hemåt igen.

Imorn har jag prov, Socialpsykiatri. Sen är jag helt klar med den kursen. På insändningsuppgifterna fick jag omdöme 2 och 1. Helt okej. Bara jag presterar tillräckligt bra på provet imorn så jag kammar hem minst ett VG. Annars blir jag besviken på mig själv. Kanske dumt att ta provet dagen efter man jobbat natt. Men what the häck! I värsta fall får jag ta en del muntligt så jag kommer upp i det betyg jag vill ha. Hoppas jag.......

Känner att det kan vara bra att plugga lite till, men jag är ingen läsare. Jag kan inte sitta och stäckläsa eller skumma en bok och sen kunna det som vissa andra kan. Jag skriver, skriver som en idiot. Nu har jag svarat på alla insändningsuppgifter och sen skrivit ner alla rubriker som finns i boken och såklart läser man lite samtidigt.
Den här kursen känns lätt och jag hoppas den är det också.

Ätit har jag gjort men skulle vilja käka igen. Det som får mig att inte somna :D Men kan ju inte sitta och äta hela tiden........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0