Och här sitter jag

Och där sitter du.
Ibland går klockan så förbannat sakta.
Igår hade jag inte ens funderat på vad jag ska göra vid denna tid. För fram till typ tre har jag alltid haft något att göra. Plugga, snoka, greja och dona. Men nudå?
Plugget är klart. Har inget mer där förrän om två veckor. Har dock börjat lite redan ikväll men tappade suget, lite lugnt ska man väl ha ibland?
Snoka, har jag redan gjort och kommer inte på någon mer att snoka runt hos. Ge mig lite tips.

Äta.... Redan gjort. Och kan inte äta igen redan nu. Mätt i magen. Och då blir jag bara ännu tröttare.
Vill inte öppna min energidryck heller, den brukar jag dricka vid två tre snåret för att palla de sista timmarna.
Om jag visste att jag vaknade av minsta lilla skulle jag blunda ett tag. Men hur pinsamt är inte det om man inte vaknar? Ska personen ta hand om mig helt plötsligt? hahah.. Nej nej det går inte för sig.

Nu börjar how i met your mother. Alltså har jag något att göra typ en halvtimme! Vink vink så länge

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Tack för du vill vara med och tävla.



Önskar dig en trevlig fredag!



Vilken sötnos du har :) ålder?

2011-07-15 @ 06:19:09
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Tack! :)

Ja, hon är bedårande verkligen! Ja har två små (stora) här hemma. en på 4.5 och en på 3 år.

2011-07-18 @ 23:12:56
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0