Och inte fasiken blir jag piggare

Ätit upp nästan all mat, har en halv baguette och lite potatissallad kvar.
Druckit massor med vatten och en halv energi dryck. Men inte sjutton blir jag piggare för det.
Kom igen gud.. Ge mig lite energi. Fram till tio idag iaf. Det är typ sex timmar dit. Då kan jag bli trött.
Måste kirra denna natt och provet som är om några timmar. GALET kommer allt sluta. Känns det som.
Borde skjuta upp provet. Men måste ändå ta mig till skolan för att få ett jävla papper ifyllt. För CSN inte litar på en när man söker studiemedel fast skolan fyllt i två tre papper innan. Blir så jädrans less.

Men om jag har tur får jag utbetalningen som jag ska ha om någon vecka. Förhoppningsvis. Fy bubblan för csn och skolan!

Just det ja!
Nästa vecka åker jag, Freja, Jessica och Savannah till Leksand! Blev att hyra stuga istället för att bo där vi brukar. Och det är alltså min brors frus mammas stuga. Helt guldvärt ställe. Men ska försöka åka upp dit senare, med Thommy och Frejjsebus. Bara vara några dagar. Det tror jag vi alla tre behöver. Gud det måste jag prata med Thommy om när jag kommer hem, efter jag sovit och sen vaknat till liv. Kan ni påminna mig om det?

Prata med gubben om Leksand, boka in en helg så jag kan ringa och prata med Kerstin om det.... Reminder......

Vid denna tid på dygnet är inte många vakna. Sitter och kikar lite på fejjan, inte en kotte att prata med där heller. Surt, nån kan väl hålla sig vaken för att hålla mig vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0