Power Big Meet

Ja då var denna superhärliga helg slut för detta år.
Det är helt sjukt hur fort den faktiskt tar slut. Igår var hela stan full med fina bilar, raggare och folk som bara kikade. Idag var det helt tomt. Ihop plockade säckar med skräp och däckmärken efter bilar var det enda som avslöjade att något hänt dagen innan.
Nej power meet är något speciellt. Tycker om denna helg så grymt mycket.
Denna folkfest det faktiskt blir.

Alla är glad och många är fulla. Andra sitter och kikar, pratar, skrattar och allt som hör till. Ja ni som inte varit här på power meet har faktiskt missat något.

I fredags var min barnlediga kväll. Jag och Jessica satt och snackade oss igenom kvällen. Båda var trötta efter jobb och härligheter under hela dagen. Men för en gångsskull var vi helt synkade. haha. Annars brukar alltid någon vilja åka hem föra den andra. Okej. Jag brukar alltid vilja åka hem först och Jessica vill parta vidare tills morgonen kikar fram.

Igår var min barnkväll och vi tryckte in oss i moffas fina jajjabiiil och körde några varv. Hade riktigt trevligt hela dagen och kvällen faktiskt =) Dock togs inte ett enda kort... Dåligt av mig.

Nästa uppdatering blir absolut senast på onsdag när jag jobbar igen.
Ha det fint tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0