Skola imorgon

Eller ska man säga idag? Klockan är ju faktiskt efter tolv. Känns som att detta kommer bli en lång dag. Kommer inte sova emellan jobb och skola utan tänker vända tillbaka dygnet på stört. Känns lite bra. Kommer få gå helt bombad imorgon men det är det värt. Istället för att ligga sömnlös en hel natt för man sovit för mycket på dagen. Ja ni hör ju vilket jäva problem jag har.

Sitter och skriver på insändningsuppgift två på socialpsykiatrin. Tycker jag skriver och skriver men hur många sidor har jag skrivit då?! EN! En jävla liten pytte sida. Och jag vet faktiskt inte vad jag mer ska skriva. Tycker jag har fått med det viktiga och även lite egna tankar. Om jag väl sätter igång och ordbajsar så vet jag att det blir alldeles för många sidor och det viktiga i det hela kommer luddas ut för mycket. Inte okej.
Fick VG på insändningsuppgiften  jag gjorde igårnatt. Känns riktigt bra. Iaf eftersom man varit borta från skolan så länge. Jobbade in en kurs så fick tre veckor ledigt innan praktiken. Sen då praktik fyra veckor. Så sju veckor utan plugg. Rätt skönt, men skulle ha varit skönare å ha det så nu. Så man får lite sommarsemester

Men jag får se det ur en annan synvinkel. Jag får faktiskt semester. Jag jobbar natt, kan plugga under tiden. Får då hela dagar lediga. Eftersom jag gjort två insändningsuppgifter nu så är jag ledig till nästa vecka då jag har provet. Mohahaha.

Nej försöka ordbajsa lite mer på denna insändningsuppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0