Varför?

Varför ska allt gott ta slut samtidigt?
Eller allt gott kanske jag inte ska skriva.
Mitt kvällsmums är som sagt popcorn, jag kan äta hur mycket som helst.
En påse nästan varje kväll går åt. Och ikväll är de slut! Inte har jag tänkt på att köpa heller. Varför har jag inte gjort det? Vet att det kommer ta typ fyra fem dagar innan jag kommer på när jag står där i affären att popcorna är slut. Borde skriva en stor lapp. För nu går jag där och rycker i kyskåpsdörren konstant. Galet knasigt.

Imorn blir det en tur till Eskilstuna med familjen och Kim. Gubbarna ville kolla i nån vapenaffär och ville att vi flickor skulle följa med och det kan vi välleh!
Sen på kvällen blir det nattjobb för hela slanten.

Nej nu ska jag fortsätta proppa det här konstiga godiset jag och Camilla köpte i Ullared när vi var där. Nån gång måste det ju ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0