Vargtimmarna

Har ni någonsin hört talas om vargtimmarna? De är mellan 3 och 5 på morgonen ungefär. Vissa kallar de även för spöktimmarna. Det är alltså då det spökar och inte klockan tolv. Om ni ska ut å leta spöken någon dag tänkte jag.

Har nu setat här i ca 6 timmar. Min bak och rygg är lite öm men det får man ta. Funderar faktiskt på att sträcka ut mig på golvet. Undrar bara hur det skulle se ut om någon såg mig. haha.. Snyggt som bara den!


På tal om något helt annat. Tror nog jag tagit upp denna sak här på bloggen förut och det gäller mitt hår. Jag har ju velat ta bort det. Raka av det, bara sådär. För att få ut friskt och fint hår igen. Men att jag hade en karl som inte riktigt gick med på det. Nu har jag gjort mig av med karln. Nej skämt och sido. Jag har då lyckats övertala honom efter att jag färgat håret galet fel så det skimrade grönt. Ganska osexigt om jag får säga det själv.



Nu jäklar ska det komma ut friskt och fint hår! Och därmed basta.

Lyckats knåpa ihop en insändningsuppgift i socialpsykiatri, mailat mitt försäkringsbolag, ätit typ tusen gånger och nu är all mat slut (hur ska jag klara mig de sista timmarna?!) och bara setat och sett dum ut.
Man hinner rätt mycket på några timmar och när man är fast såhär.

Jag tänkte att om nån timme slänger jag upp en bildbomb från Frejas kalas. Tyvärr saknas det bilder från att farmor och co var hos oss. Inte lagt över bilderna från kameran.

Ha det fint så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0