2011-03-02

Ja dåså. Denna dag då.
Jobb fram till ett. Ut i det strålande otroligt fina vädret. Hämta busen. Ta en promenad ner på stan för att möta mamma och Cilla. Gå runt och gäspa (?!), vart fan kom tröttheten ifrån? Helt jävla galet. Trodde man skulle bli pigg och glad av solen. Jag blev minsann trött och glad istället.
Nu på kvällskvisten har jag haft Jessica över på en fika och snackat en massa gojja. Och konstigheter vill jag lova. Om någon hörde våra samtal vi har ibland skulle de bli helt knäppa. Haha! Men kul är det.
Nu sitter jag här med datorn på magen. Thommy är på sin kurs jag bara är. Såna dagar är rätt gojsiga också!

Tänkte dela med mig av en bildbomb. Var för otroligt jäkla länge sen!
Nu kör vi!!!



min skatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0