Blir arg på riktigt.

Nu måste jag få avreagera mig lite.
Jag går en kurs med en lärare som bara går i repris hela tiden. Samma sak varje dag!
Hon var sjuk en vecka och då passade min lilla tös på att också vara sjuk. Så egentligen missade jag ingenting när jag var hemma.
Men nu..... Nu har flera nya börjat och då börjar hon OM på schemat. Det jag gjorde för snart fyra veckor sen går hon igenom nu igen.
För att nästa lektion fortsätta gå igenom sånt som är från vecka två. Hon skiter alltså i mina genomgångar....
Jag får plugga in allt själv och om jag har tur kan jag få lite papper till det som egentligen ska gås igenom. Fy fan. Skitmongocparg blir jag när jag tänker på det.

Nej nu behöver jag en cigg! Tjvippenplippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0