dag 1

JA idag har jag faktiskt hållt igen lite jämfört men andra moffardagar. hahaha.
Jag och frejsa började med en stadig frukost bestående av fil och flingor. Glöm inte blåbärsdrickan! Osockrad såklart. Den är rätt god när man vant sig vid att den faktiskt bara smakar blåbär.
Freja ville ha en mormor och morfar dos så vi dundrade dit redan vid nio. Klockan tio blev det andra frukost, vilken tur man har =)
Ägg, bacon, kyckling, macka och på toppen en glass...
Sen lyckades då både jag och Freja somna när vi kom hem och sov till TVÅ!?!?!?! Galet för tusan!
Men vi tog igen det genom att gå ut och leka massor i lekparken. Innan det åt vi varsin macka. Thommy är fortfarande besatt av rostat eftersom vi varit utan brödrost alldeles för länge. Jag och freja tog sviktat. Tröttnar nog aldrig på det brödet. Mummans.

Efter vår lektajm så kom vi in och ärtsopppa stod på dagens meny. Freja är galen i det, helt knäppt.

Sen när Freja såklart har somnat blir jag rastlös. Men jag satte mig och pluggade idag istället för att bara ha tråkigt framför tvn och äta.
Så nu ikväll blev det bara en glass (nu måste dom ta slut!!!), ett päron och en skål med keso.
Känner att det suger lite nu efter något gott. Haha.. Fy fan. Ska sätta upp ett matschema! Måste äta med regelbundet nu.....

Imorn blir det skola, om nu läraren är frisk! PRov på fredag sen är jag klar med denna förbannade kurs!!!!

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

frågestund!

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/march/fragestund.html

2011-03-21 @ 08:51:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0