dag 2

Det var då igår men jag hade fullt upp att pimpla te och prata med jessica igår så hade ingen lust att avbryta för att blogga lite.

Vad åt jag igår? Började utan frukost för skolan var viktig kände jag, sen var jag inte hungrig.
Efter lite plugg ihop med Tarja åkte jag med mamma till IKEA eftersom läraren var sjuk IGEN!
Där fick jag mig en stadig frukost/lunch. Vad kallar dom det? Brunch va?
Korv, köttbullar, bacon, äggröra och potatis. Mums. Och 15 kronor.... Ingenting för massa mat!

Därefter blev det ingenting förrän Frejjsan hämtades hem från dagis och kvällmat stod på listan. Köttklumpar fyllda med mozzarella, ris och sås. Freja åt som en häst. Galet. haha. Men gott var det.
Vid den här tidpunkten. Runt sju när Frejsan läggs och jag blir rastlös blir jag sugen. Konstant sug.
Sjukt att rastlöshet kan visa sig genom hunger.

Men pluggböckerna drogs fram och jag satt även och hjälpte Thommy lite med hans fåglar och vapen.
Så igår blev det alltså bara ett äpple och ett päron.
Och maaaasssor med te eftersom Jessica kom över och pratade massa gojjs igår kkväll. Saknat min Jessica, behöver ju minst en Jessica dos varannan dag. Typ. haha

Idag än så länge har två mackor ätits och snart dags för lunch.
Jag och Freja ska till Eskilstuna och hälsa på bästa Sara och sötaste Asta. Alltid lika trevligt och Freja har alltid lika kul. Värmer mitt hjärta å se henne leka ihop med någon annan. hihi.

Ni får full matlista ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0