Long time no see

Ja efter att ha varit hemma med en tös sen i måndags pga skyhög feber och snorig/slemmig så är det då dags för skola!
Förra veckan var läraren sjuk så har missat en heeel del. Och jag måste ju erkänna att jag inte öppnat boken en endaste gång under den här tiden. Dåligt Carolin! Dåligt som fan. Okej jag har kollat lite på hjärtat och andningsorganen. Men när man inte läst nånting och försöker lösa det ändå så går det inte speciellt bra.
Egentligen ska jag skriva prov imorn men känner att jag skjuter på det en vecka. Likaså arbetet om astma.......
Fy vad dålig jag känner mig. HAHA. Men det är okej. Nån gång måste man ha en liten svacka också.

I helgen var jag i Stockholm med min kära systerdotter. Där mötte vi såklart upp min bror som tog med oss ut på roliga och konstiga grejer. Önskade vi hade mer sånt i Västerås! haha.
Babes behind Bars hette det vi var på. Vi alla tre var utklädda till butchiga flator. Snyggt va? Ni kan ju tänka er hur vi såg ut. haha.

Nästa gång ska jag försöka få med mig Thommy också.
Nej mina vänner. Dålig och lite uppdatering på sista tiden. Men datorn har inte varit prio ett och allt annat roligt man kan kika på här på vårat stora www kan jag se genom telefonen. Det är bara detta bloggande jag inte kan göra.
Ingen smartfån vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0