mat mat mat

Jag är fan hemsk.
När jag väl tänker på det.
Det är ett under att jag inte är tjock som en elefant och stor som ett hus.
För jag äter tamig fan heeela jävla tiden.
Jag måste ha nått att tugga på hela tiden.
Är det sånt här som kallas för matmissbruk?
Så fort Freja gått och lagt sig äter jag.. Igen. För jag äter ju kvällsmat med henne runt fem sex.
Nu sitter jag med en jävla rå potatis i munnen. haha.. Det här är ju galet när jag väl tänker på det.
Jag ska inför matdagbok.
Ni ska få se vad jag äter under en vecka. Ni kommer tycka jag är helt knäpp!
Börjar imorn!

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 11:03:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0