Min tur

Min lilla tös har varit sjuk i en vecka. Helt sjukt. Började med hög feber och nu är hon snorig och hostig.
Nu är det då min tur. Febrig och småförkyld. Fy fan vilket skit det här är! Har inte tid lust eller ork att vara sjuk.

Igår blev det lite pluggande iaf. Om jag ligger i lite lyckas jag nog ta mig ifatt där man ska vara och skriva prov på fredag och såklart ha arbetet klart innan det. Men då måste jag som sagt ligga i. Fy fasiken. Har ingen lust alls.

Thommy hjälpte mig igår. Så nu vet jag helt bombsäkert vad sinusknuta, AV-knuta och purkinjetrådar är. Även cirkulationsområdet i hjärnan. Sjukt egentligen hur våran kropp funkar.
Han lärde mig även att de gör fel på TV. hihi. Min söta underbara man.


Nu ska jag fortsätta ligga här i soffan och tycka synd om mig själv. Kanske slå på en disney film för att göra det mer synd om mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0