No school today.

Läraren sjuk och jag är glad för det.
Har inget sug alls att gå till skolan. Varför vet jag inte. Kanske för att det är en otroligt mastig kurs och jag var inte beredd på det.
Men jaja. Nått är det iaf.
Får ta tag i detta imorn och sätta mig och plugga som en liten tok. Har mitt första prov nästa vecka. Håller mina små tummar att det går vägen.
Lyckats få VG och MVG i alla kurser hittills. Och verkligen sett till att jag fått det. G är över! Har fått för många G i mitt liv så jag blir besviken om jag får det.
Men i det här kursen!!! Då är jag tamejfan bara glad om jag klarar den. Kommer gå ut och fira om jag får ett G känns det som. hahaha. Sjukt.

Sitter hemma hos mor och far, lånar tvättmaskinen lite. Hade tid i tisdags men lyckades missa den på någe konstigt sätt. Sen har jag ny tid på tisdag som jag redan nu vet att jag kommer missa eftersom jag ska jobba då.
Jaja.. Så ääääree.
Och eftersom ni fick en bildbomb igår. Ja då kör vi på en idag med.
Hittat lite smått och gott på pappas dator =)












Jag, mamma och katten Kurt på sista bilden. KOLLA LÅREN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0