Nu får förkylningen ge sig tycker jag!

Jag är så trött på denna förkylning. Men känner att det är påväg åt rätt håll.
Hade ingen feber när jag vaknade imorse. Första gången på typ fyra fem dagar. Så nu är det bara snoskallen som jag bort.

Klarade första insändningsuppgiften på med.gund. fick ett helt VG. Känns underbart. Men nu känner man sig nästan taggad att försöka få ett Vg på provet också så man får Vg i betyg. Men så hon hålle rpå blir det svårt kan jag tänka mig. Men håll era tummar.

Insåg nyss hur stor min tjej har blivit. Här står hon (på thommys mage) med jeansleggings och en fin lila tunika på sig. Uppsatt hår och ett leende på läpparna. Hon ser så otroligt stor ut. Om 3 månader blir hon två år. Vart har dessa två år tagit vägen? Man ska ta vara på dessa dagar man har med de små. Och det gör man. Men det går ändå så foooort! Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0