Okej jag försökte

JA jag försökte iaf och hålla det där med en hel vecka vad jag äter. Men inte ens två dagar fixar jag.
Men jag har hållt igen lite på maten och småätandet. Och bättre ska jag bli.
För nu ska jag införa mitt egna lilla schema när jag ska äta och hur mycket osv.
Jag är dålig på hålla exakta tider men på ett ungefär iaf då.
Beror ju lite på hur Freja vaknar, sover, är och allt sånt.
Men kör på!
Cirka tider alltså
8.00 - frulle brulle
10.00 - frukt
12.00 - lurre
15.00 - mellis
17.30 - kvällis
20.00 - kvällsmackis.

Typ kanske nått sånt?
Imorn är det dags för prov och jag håller era tummar för min skull. För plugga.... Det har jag gjot som en idiot fram tills idag. Inte en bok har åkt fram under dagen. Men det får gå ändå =)

Sen blir det att träffa El krycko för en tur på staden.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 14:29:28
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0