Snart är dagen slut.

Dagen har gått snabbt men samtidigt väääldigt sakta. Hur kommer det sig? Helt knasigt!
Förmiddagen har jag bestämt skulle gå till att sova ikapp all sömn jag missat på typ två veckor. Istället blev det hem till kära mor, låna tvättmaskinen och sen iväg och handla.
Efter det åkte jag ner på stan för att kolla in ett par byxor jag ville ha. Men fy fan så dom satt! Besviken måste jag erkänna. Har velat ha ett par baggy byxor huuuuur länge som helst. MEn satt dessa baggy bra då? Nej inte nånstans! Får leta vidare helt enkelt.....

Därefter åkte jag hem till syster yster och tvingade Douglas att städa. haha.. Alltid lika roligt. Men han måste ju lära sig ;) Nästa gång ska han få slippa. Tror jag. Kanske?

Klockan blev då tre och tösen var dags att hämtas. Hon hade lyckats göra en kabom brack krasch skrik vurpa idag. Hela pannan hade varit röd. Stackars. Men inget jag märkte av när jag hämtade henne iaf. Hihi. Men man måste väl lära sig på något sätt. Ta den hårda vägen?!

Nu sitter tre herrar i mitt kök och disskuterar alkoholförbud. Håller nog med dom till en viss nivå men de lyckas alltid dra det ett steg längre. Intressant att lyssna på dom.
Fast snart sparkar jag nog ut dom, förutom Thommy då såklart. Vill kika lite på solsidan och sova!

Imorn får vi sällskap av Jossan och Nowa på dagen. Sen blir det att fira min älskade mor på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0