Today is the day!

Jepp idag känner jag mig faktiskt frisk. Lite lite snorig men inte mycket. Ingen hosta och humöret är på lagom nivå. Kan vara för att läraren är sjuk igen... Och jag sitter och pluggar om matspjälkningen. Inte jätte intressant och vissa saker får mig lite äcklad. Inte för att det sker utan mest för orden. Måste slem heta just slem? Hur fräscht låter det på en skala? INTE ALLS. Jaja. Slem hit eller dit. Men när det visar sig att vi har flera liter i oss hela tiden mår jag lite dåligt. haha

Snön har kommit tillbaka till oss. Snöat sen jag gått upp. Frejjsan är på dagis och har disco! Hihi. Så jäkla gulligt att de hittar på såna saker. De är i stora salen, dansar, dricker saft och äter popcorn. Sötungar! Vaknade inatt av att Thommy kom in och la sig i sängen med henne. Lite mysigt att ha hela familjen samlad i sängen. hihi. Min lilla familj <3

Snart tar jag bilen och åker ner på stan. Ska möta upp Jossan och sötaste Nowa för en lunch. Ska bli trevligt. Freja hade nog mer än gärna velat följa med men eftersom hon varit borta från dagis så mycket och är lite osäker när jag lämnar henne tycker jag att det är bättre att hon är där. Sen så är det ju faktiskt disco fredag!
Vi får se till att träffa Jossan och Nowis nångång nästa vecka också så får hon sitt bebishunger stillat ett tag.

För så söt Freja är med Nowa har jag nog aldrig sett förut. Underbara bra. Hon vill bära på henne, krama henne och pussa henne. Hela tiden. Knappt att Zlatan får någon uppmärksamhet när han väl är med. hahah..

Nej plugga klart det här kapitlet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0