Helgen en dag senare

Började min helg igår kan man säga. Jobbade lördag och vad ledig igår och idag.
Igår blev den en lååång låång dag. Följde som sagt med Jessica till Arlanda och fick sen två timmars sömn eftersom Freja inte alls var införstådd med att jag kom hem halv sex på morgonen. Men det är sånt som hör till om man strular med sömnen sådär =)
Upp och tog en uppiggande dusch och sen var det full fart. Freja lämnades hos mormor och morfar för en trevlig dag med bakluckeloppis och annat kul.
Jag satte mig i bilen med tre grabbar och dundrade iväg till Haninge. Nu har jag sett vad Thommy gör när han är iväg och skjuter.

Visst det är inte alls min grej och jag är fortfarande en stor motståndare till vapen i största allmänhet. Men jag kan samtidigt förstå varför pojkar tycker sånt är kul. Få stå med en stor hagelbrak och panga gärnet. Jag vill ha en hobby där man rör på sig, därför är jag ute och springer. Ja ni läste rätt! Jag har börjat röra på mig. Kors i taket!!!

Efter det var den hem och Camilla kom förbi på en fika, var länge sen men trevligt var det =)

Idag är det storm ute så jag och Freja har en liten innedag med massa bus. Funderar på att byta rum med henne. Hon får ett större rum och vi får balkong. Men skulle då behöver köpa lite mer möbler som passar in. Och det är inte det lättaste när man inte har någon bil. Så det får va.

Nu ska jag sätta mig vid brevlådan och invänta brev om att min onepiece kommit! Som jag längtar :D hahaha, men har lovat att inte visa mig ute i den iaf.... För snygg, njaaaeee vet inte det ja ;)

Kommentarer
Postat av: Fucking awesome - bästa mamma bloggen <3

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"



Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.



Har jag fel?

TYCK TILL.



Kramis

2011-05-23 @ 12:46:16
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0