Sjukt barn och bakstuga.

Ja Freja vaknade då i fredagsnatt och var varm som en tok. Gick inte att ta miste på att febern kommit och hälsat på.
Hela lördagen spenderades i soffan med mys. Lite glass och saft får inte glömmas. Framåt kvällningen blev hon piggare och vid tio halv elva fick jag henne att somna för natten.

Idag vaknade hon feberfri och lika busig och pratig som vanligt. Skönt att det gick över så fort iaf. Så dagen började med frukost sen åkte vi till min syster, det blev en fika på stan och de tog med sig Freja till museet här i stan.
Efter det tog vi en tur till mormor och morfar för en till fika och lite bus.

Märks på Freja att hon hållt igång hela dagen och snart ska jag försöka få på henne en pyjamas och mysa ner henne i soffan bredvid mig. Hihi

Vi har hunnit koka risgrynsgröt och baka saffranskaka. Riktigt mysigt att ha sällskap av den lilla i köket och att hon faktiskt vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0