Vi gör ett försök...


Ja som ni märker har jag och bloggen haft ett uppehåll. Vi lyckades liksom inte riktigt hålla sams, bloggen ville ses ofta men jag ville ha lite spejs.
Nu gör vi ett nytt försök.

Jag har börjat nytt jobb, på centrallassarettet. Trivs som en tok. Avdelningarna heter mälva (medicinsk äldrevård) och dnr (diabetes, njut och reumatologs). Usch vad bra jag trivs. Kommer vara där till sommaren sen tar jag semester! Låååång semester ;) hihi ska bli så skönt och mysigt.

Freja min lilla Freja. Hon är fortfarande bäst i världen och hon blir mer och mer barn. Hon liksom springer från bebis/liten till barn. Pratar konstant och grejar och donar med allt. Hihi.

Nej nu väntar sängen. Upp tidigt imorn för lite jobb.

Ska försöka hålla sams nu med bloggen så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0