Bvc

Bvc besök idag då.
Han är 54 cm lång och väger 3840g. Han lägger med andra ord på sig lite för lite. Förra veckan vägde han 3810g så 30g upp på en vecka är väl sisådär kanske.
Tji fick jag att jag trodde amningen funkade bättre än med Freja.
Henne ammade jag i ca 1 månad sen gick jag över helt på ersättning.
Kommer ge tok Loke stödmål med ersättning nu iaf en gång om dagen.
Vad gör man inte för de små liven? Inte fan tänker jag försöka bara amma om han inte blir mätt.
Vill att min kille ska växa, vara glad och mätt.
Kvällarna går ut på att han ligger och snuttar till och från tills jag går och lägger mig.

Gav han ersättning för en halvtimme sen och han sover som en stock. Underbart. Min fina kille.

Över till nått annat. Min fina tjej blir TRE år imorn. Stora tjejen. Precis slagit in hennes paket. En cykel. Wiii :)
Hon kommer bli så glaaad. Hehe. Längtar efter att få se hennes min när hon öppnar paketet. Hihi.

Nu ska jag mysa med min största kille i soffan ett tag innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0