Fredag

Haft en mysig dag med familjen.
Dagen började typ fem imorse och var i full gång redan vid åtta. Klockan tio var jag, Freja och Loke ute i lekparken. Hann även med en promenad till affären och skomakaren. Äntligen fått blixtlåset lagat på min tröja!
Efter allt detta väckte vi upp herrn i huset och åkte ner på stan. Måste ju kika på alla studenter som härjar järnet idag ;)
Fika på bredis i vanlig ordning och sen hem till lekparken.
Träffade Katrin och Alma i lekparken som även bjöd på fika. Mums! Tack :)
Hann med en massa bus där och nu sitter vi i soffan, jag och Loke.
Freja busar med Thommy så det bara tjoar här inne. Indianmusik på och härj. Mysigt.

Imorn är det 20års firande. Ida min lilla Ida är stor. Läskigt. Snart är det väl mina små som är sådär stora! Ännu mera läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0